Известие

Collapse
No announcement yet.

Гръмна => не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Да, козата си сака пръч (диагностик)
    А ти ПРЪЧКА......

    Кат ни си на ясно, що просто не гледаш да се научиш.....

    Остай Батките да кажат нещо смислено и конкретно, а не само караници, развоняване на темата и накрая човека ще се обърка повече......

    Сори за
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #32
      А за горивото нищо не казахте. Аз навремето с ВиПауър 100 карах и троших сегменти на 2-ри и 3-ти. След щателни проверки се стигна до извода че детонациите при това гориво са доста големи.
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
        А за горивото нищо не казахте. Аз навремето с ВиПауър 100 карах и троших сегменти на 2-ри и 3-ти. След щателни проверки се стигна до извода че детонациите при това гориво са доста големи.
        А трябва да са най-малко По-скоро си имал друг проблем. Не е виновно горивото
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Колекторите са строшени наистина. Оттам 2-3 букси са се откъснали. Днес взех 2-ра ръка 40лв. В понеделник влача в серивиза, че голяма хамалогия сам да ги сменям.
          Дано дебитомера не е заминал. Дросела трябва да е бил почти затворен при палене без да натискам газта. Филтъра е спортен jr трябва добре да е издишал, но ще видим.
          Според мен проблема може да е и в ГИ. Имахе един датчик на рейката за налягането, който издумтя и не го смених, понеже казаха че само прехвърля автоматично на бензин при не достатъчно налягане на газ. Колата я гася почти винаги на газ и да не затваря системата навреме и да се изпаряват остатъчни газове ли?
          Имам съмняния, че се дави напоследък при палене. Палеше от раз, а сега има моменти върти 4-5 пъти и като запали не вдига бързо оборотите, а потреперва като дизел 2-3 сек.
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
          Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
          Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
            Колекторите са строшени наистина. Оттам 2-3 букси са се откъснали. Днес взех 2-ра ръка 40лв. В понеделник влача в серивиза, че голяма хамалогия сам да ги сменям.
            Дано дебитомера не е заминал. Дросела трябва да е бил почти затворен при палене без да натискам газта. Филтъра е спортен jr трябва добре да е издишал, но ще видим.
            Според мен проблема може да е и в ГИ. Имахе един датчик на рейката за налягането, който издумтя и не го смених, понеже казаха че само прехвърля автоматично на бензин при не достатъчно налягане на газ. Колата я гася почти винаги на газ и да не затваря системата навреме и да се изпаряват остатъчни газове ли?
            Имам съмняния, че се дави напоследък при палене. Палеше от раз, а сега има моменти върти 4-5 пъти и като запали не вдига бързо оборотите, а потреперва като дизел 2-3 сек.
            Моето скромно мнение беше - проблем с газовата. Ама ме нахокаха яко
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              А ако газова дюза му е отишла и не затваря добре?
              Гръмнала е на бензин все пак, газовата дюза кво общо има в случая?
              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
              Alfa Romeo 156 2.0 TS

              рейтинг фотографов

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                Гръмнала е на бензин все пак, газовата дюза кво общо има в случая?
                Ако е блокирала и пропуска - има. А той и без това казва, че е започнала да пали трудно. И тия колектори са изчислени за бензин, а не за газ. А газта гърми къде по-яко, в целия обем. И тя гори доста по-бързо от бензина, мигновено
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Ако е блокирала и пропуска - има. А той и без това казва, че е започнала да пали трудно. И тия колектори са изчислени за бензин, а не за газ. А газта гърми къде по-яко, в целия обем. И тя гори доста по-бързо от бензина, мигновено
                  Газта гори бързо а?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    При мой познат скоро стана същото, детонация и колектора на парчета. Оказа се че компа на газовата държи дюзите отворени и пълни с газ.
                    GTV

                    Comment


                    • #40
                      Това с газта, като причина, не че е невъзможно, но е малко вероятно. Ако по някаква причина газовият компютър не се лъже за да обръща на газ, за да се вкарва газ в колектора при работа на бензин, трябва да не работят като хората (да не затварят добре) клапанът на сондата (ако е с евросонда), клапанът преди изпарителя и някой от инжекторите.
                      Иначе газта гори по-бавно от бензина. Особено метана.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Ако е блокирала и пропуска - има. А той и без това казва, че е започнала да пали трудно. И тия колектори са изчислени за бензин, а не за газ. А газта гърми къде по-яко, в целия обем. И тя гори доста по-бързо от бензина, мигновено
                        Според мен пак не би трябвало да има, щото нали уж има газов клапан, който трябва да спира газ-та преди изпарителя. Трябва и той да е останал отворен, дюзата също... малшанс.
                        Или при ГИ няма такъв клапан!?
                        Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 00:55.
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                          Колекторите са строшени наистина.
                          Къде точно че ми е любопитно.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #43
                            Вероятно около щипките най често се пръсва 3, 4 случая имам се разпорва от долу от към мотора щипките.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Къде точно че ми е любопитно.....
                              Утре я карам при вас във Венера и ще видиш
                              През средата на колекторите има нещо като сглобка и се е пръснала,зяпнала долната част.
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                              Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                              Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                                Утре я карам при вас във Венера и ще видиш
                                През средата на колекторите има нещо като сглобка и се е пръснала,зяпнала долната част.
                                Ники, ще се хванеш в приключение. Изключи му непременно газовия клапан за да няма газ и като го оправиш - на газаджия за да не си вкараш таралеж в гащите

                                ---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:50 ----------

                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Газта гори бързо а?
                                По-принцип не, затова иска и по-голямо предварение. Но се изпарява и запълва по-бързо, гори в обема, а от там по-голямо нагряване, ... гърмеж и цепнати колектори. За да се цепнат от бензин мога да повярвам само ако някой ми каже, че е имал такъв случай и колата е била БЕЗ ГАЗОВА УРЕДБА

                                ---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:53 ----------

                                Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                                Според мен пак не би трябвало да има, щото нали уж има газов клапан, който трябва да спира газ-та преди изпарителя. Трябва и той да е останал отворен, дюзата също... малшанс.
                                Или при ГИ няма такъв клапан!?
                                Този клапан се управлява от екуто за газ. В първия момент на контакт то се включва и това е достатъчно при пикаеща дюза да зареди с газ. А тръгнеш ли да палиш (вече като въртиш)той отново е отворен. Поне аз не знам да има газов инжекцион който да си включва клапана чак когато достигне температура за превключване на газ
                                Last edited by NightRider; d.m.y г., 10:06.
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X